Pages

Friday, August 17, 2012

Tanda penuaan

I have spent most of my days sleeping bila tak kerja. 
 Hari tak kerja, tetap bangun pagi, but again, just before tengah hari, I tend to fall asleep again sampai after tengahari or sampai ke petang.
What is wrong with me? 
Saya jarang tidur siang unless kalau malam kene fly.
Jarang tidur siang sebab kata kawan saya yang sama nonsensenya dengan saya, kalau tidur siang nanti jadik sengals.
 I slept a little too much lately.
Orang orang di sekeliling saya dah tertanya tanya, napakah saya asyik tidur.
Pagi petang siang malam kalau off days, saya membongkang saja.
I dunno, really.
Yesterday, bangun pagi.
After doing my laundry, tertidur sampai kul lima sengah petang, masak dan buat mende bagai, kul 9 sengah saya masuk bilik dan tidur balik sampai kul 6 sengah pagi.
And kalau tak gi kelas buat training pagi tadik, I am pretty sure I can go back to sleep.

Apakah saya stress/depressed?
Fatigue ?
Stress/depressed, taklah kut.
I dont have any particular things on my mind.
Maybe..?
Dalam kelas tidak pulak mengantuk.
Tapi balik rumah je, nampak katil, saya akan tidur secara automatik.
Is this normal?

Apakah tanda tanda penuaan telah menjelma bagai pencuri di malam hari?
I hope not.

1 comment:

  1. masa bujang kaki tido
    pantang cuti sehari suntuk tido

    dah beranak pinak..x boleh la
    ada yg x makan nanti

    ReplyDelete

You are responsible for your comment(s)