Pages

Friday, March 14, 2014

hapdate

Masih tiada tanda pesawat yg hilang.
Berdoalah untuk mereka.
Berdoa untuk Like di laman sosial elaklah.
Berdoa juga semuga para pencari dan penyelamat diberi keyakinan dan kekuatan mencari kapal dan mereka yang didalamnya.

Toksah lah meratib ratib dalam laman sosial melampau lampau. Mungkin cara kita bersedih berbeza, tapi meratib dalam laman sosial itu agak berlebihan kerana kita kadang terlupa kita sedih sebab benar sedih atau sedih yang berkehendak attention.

Ada satu screen shot nih yang beredar di lama sosial, budak nih duk maaaaaa.. sapa nak teman amek spm result bagai tu. Orang semua duk kesiankan si pemunya wassap screen shot.  Ehh.. tah camner terkantoi pulak.. ma yang dia  duk ratibkan tu takde dalam kapal tu. Nak perhatian orang. How sick can we be? Tak terlintas gaknya di kepala dia, dia perdayakan orang. Ini antara penyakit bahaya, yang muhong nih percaya yang pembohongan dia itu adalah kebenaran.

Bantulah dengan berdoa. Itu pun sahaja yang kita boleh setakat ini. If u can do better, go ahead. Paling penting hormati lah usaha orang mencari kapal tu. Jangan kita mengata ngata mereka nih apalah.. itulah.. inilah. Ini bukan cerita dalam tv. Toksah biarkan kita terpengaruh sangat dengan filem filem tu semua.

*
When someone is anon, dan awak kenal  dia biar lah dalam hidup  sebenar, atau sekadar di laman sosial, kerana dia percayakan awak to reveal dirinya, awak jangan gegatal gi mengompang. Mostly yang saya tahu yang anon nih adalah kerana hendak meluah rasanya. Yang dianya tidak penting, sekadar mengeluarkan apa dalam kepalanya. U have no fokken right to tell anyone apatah lagi mengompang dalam laman sosial! Ketahuilah awak cukup beruntung kerana dalam circle yg dipercayainya. Apa untung yang awak dapat saya pun tak tahu. Toksah mengepo sangat bleh?

You have just ruined it for everyone yang sukakan idea dan belajar dari dia

*
Susah no nak memblog dr tepon nih. Grrrrrr.


3 comments:

  1. Lagi susah nak mengoment kat hempon nih

    ReplyDelete
  2. lagi susah mau comment through semakpon.
    tadi dah comment ..terslide kiri sket...NEEEEXT.



    Grrrrrrrrr

    ReplyDelete

You are responsible for your comment(s)