Pages

Wednesday, March 7, 2012

Bluwerks!

Saya jarang mencurah perasaan di FB atas sebab ramainya yang that need NOT to know what a nasty person I am. Sikap panas baran saya sangatlah buruk. Kalau saya marah macam mana pun, FB is a no go outlet. Tak perlu membuka pekung di laman sosial itu. But I lost it bila The Other Piah punya ex bf gunakan wall saya untuk menyindir nyindir The Other Piah. I blasted on FB suh dia jangan hang dirty laundry dia on my wall. Nak buat kat wall sendiri. Dari takde masalah dengan saya, sekarang dah jadik bermasalah. Saya pulak memang tunggu jek dia cucuk.
Let it be some entertainment for people who love gossip more than they love rice. nak sangat attention, kan?? Hambeeeeeeeeekkkkk!

Lu pehal nak bubuh kat wall guwa? Tulis la at wall lu sendiri. I had stated clearly to him, The Other Piah is my friend. Biar dia salah, apalagi kalau memang saya tahu dia betul. If she is in the wrong, how I deal with her will be in private. Kami akan bertekak berdua. We have done it many times kalau ada masalah. Baik masalah dari The Other Piah atau dari pihak saya.

Saya dah cakap dah kat ex dia, kau ada masalah dengan The Other Piah, kau settle la dengan dia. Kenapa depan dia kau macam tunggul, but the moment she is out of sight bisa bisa 100 sms kau hantar??? Kenapa nak ugut itu ini, tapi bila The Other Piah depan kau diam jek? Now, kau dah ada gefren baru, go on la. Yang kau nak mengungkit ngungkit kau support The Other Piah tu pehal? Siap mintak balik segala bagai yang kau bagi dia??? Eh ...hello, saiko ke apa kau nih?Pakkal The Other Piah tak de buat teteksilikon, kalau dak dia mesti mintak balik silikon tu nak tepek kat gefren baru dia. Kalau dia pernah bagi darah, kalau yer...agak gak dia mintak balik dak>?? Haaa..buleh bayar installment,bulan bulan datang haid, bagi kat dia pad yang penuh darah tu. Hiks!

Ugut ni nak buat report kat office nak buat cerita The Other Piah curik duit dia. Hadoi laaa...Ada ke duit in the first place?? Eeeeeeeeeeeee...Bila The Other Piah cakap dia dah tunggu kat depan office tak datang pulak. Porddddddahhhhh!

Seryes, I dunno what did The Other Piah saw in this man sampai 6 tahun berpacaran.. But again, love is blind la kut.

3 comments:

  1. eee I pun x ska nk melepiaskan amarah di wall FB. x profesional kot beside kat situ ramai sgt kepohchi. slalu nya meroyan di twitter yang penuh rahsia itu.. :)

    ReplyDelete
  2. Orang cantik tak boleh marah,kan kan kan.

    ReplyDelete
  3. tu dia..takkan takde lgsung kebaikkan selama 6 tahun berpacaran itu.dah gaduh semua ungkit balik.tarak guna punya orang.eh!pesal saya emo?hehe

    ReplyDelete

You are responsible for your comment(s)