Pages

Saturday, December 29, 2012

sikit jek

ada sedikit cemburu di sebalik " ala rezeki dia..."
ada sedikit jeles di sebalik " takde lah nak cemburukan dia.."
ada sedikit kecewa di sebalik " takde maknanya..."
ada sedikit perduli di sebalik "  takde aku nak amek tau pun.."
ada sedikit berlagak di sebalik "  bukan nak meninggi diri..."
ada sedikit kesah di sebalik " aku aku kesah?"
ada sedikit duka di sebalik : "aku ok jek.."
ada sedikit terkilan di sebalik " dia lupa kut"
ada sedikit nak mengumpat bila ayat dimulakan dengan " bukan nak mengata..."

ada sedikit stalking bila " aku silent reader jek..!"
LOL.

Ada banyak lagik. Sila tokok tambah.
Pepagi nih cik nasik dulu.

17 comments:

  1. ade syikit marah ... bila kate ... suke hati mu lah ... he he

    kk:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Real:

      Sangat tepat! LOL. Lagik...?:P

      Delete
  2. Dearest MP,
    Pinjam ya..
    Rasa mcm nak tembak somebody la..

    p/s;
    I'm indeed a good actress..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sham:

      Dah nengok dah.. heheh.

      :P
      Dulu MP berlakon jadik batu masa drama pentas kat sekolah. Cit!

      Delete
  3. Ada sikit rasa sedih dalam "saya ok, dah kita takde jodoh"..

    ReplyDelete
    Replies
    1. MM:

      Yup. Sumpah saya tak ok, semenarnya.

      :P

      Delete
  4. we are human MP... sikit2 mesti terasa walaupun kata ooh kami bukan jenis yang mudah terasa, kami brutal. tapi bila orang tak pedulikan terus terasa..oh tu bukan i tapi orang lain....

    happy new year MP..

    ReplyDelete
    Replies
    1. NP:

      agreed totally!

      Yang kunun tak sensitif tu sebenarnyalah yg sensitif yangamatz.

      :p

      Delete
  5. ada sikit suka bila kata "menyampah i tau" :p
    Happy New Year 2013 MP..May you have a wonderful new year!!!

    xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya sokong yang ni.hahaha!

      Delete
    2. Blu:

      YES! Cacah ada ngegada macam nih gak eh...LOL...bluwek!!

      Delete
    3. Mak Piah...

      Biasalah! Haha

      Delete
  6. Selamat tahun baru dear MP ...semoge gembire selalu :)

    ReplyDelete
  7. ahah selamat tahun baru.....semoga pax sik jait mulut bila mbak belon hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aking:

      celaken dak arab kerja ngan mek ri tok..mencik nyawa mek!

      Delete
  8. mcm2 karenah manusia yang menjadikan dunia ini berwarna warni ;)

    ReplyDelete

You are responsible for your comment(s)