Pages

Tuesday, October 26, 2010

Post yg tak lengkap.

Pick up pukul 19 20. Kendian deadhead 40mins ke Madinah. Kapal kecik aku naik tu parking pulak sebelah jumbo aku...sukerrrrr sangats. Dan paling best... tak yah nak naik turun customs/security area. Best giler...kuar satu kapal naik kapal sendiri. Bahagianya.....

Tapi kusangkakan bahagia itu ke take off...rupanya delay pulak....sebab ada satu lampu kecik yg tak tau dr mana yg tak leh nak switch off walaupun satu kapal dah tutup power dia....menda lakkkk..????? mencik lahhhhhh. Aircraft Techician, mekanik, engineer sumer benggang...gara gara lampu sebijik.. uarrrghhhh... tunggu lagik dlm kapal. Masa tunggu tu (aku kerja kat atas ni ari.._)aku nyer flight navigator, tak berenti lak nak bercakap. Kapten sorang ni lak... tak berenti nak makan. Mencikkkkk yang amatzzzzzz....aku layan lah juga sebab geprenn dia kawan aku. Kalau mahu aku sih amik panaskan meals tu sendiri.

Akhirnya take off jugak kita org. Flying time 9 jam 53 menet. Lamanyer...dah berhari hari uk melados kat umah betenet melayari laman itu bagai.

Penat lah weyyy. Esok Mak Piah update yer.

No comments:

Post a Comment

You are responsible for your comment(s)