Pages

Sunday, February 27, 2011

Satu dua tiga

Satu :-

Pax benggong : Excuse me..can u tell me what time is it now?
Mak Piah : Jeddah time 9 pm sir. Jakarta time 1 am.
Pax benggong :I want to know Amrika time. I am Amrikan..* sesambil gegeleng kapla macam weather kat Bay of Bengal*
Mak Piah : wadafak ok? Nak kena tampar ke??? *cakap lam hati jek*

Dua :-

Before landing -
Mak Piah : sir, pls fasten your seatbelt.
Pax bengong2 : why? I'm going to die anyway!
Mak Piah : OK. But anyway I would like you to DO IT with your seatbelt fastened.

Tiga :-

Mak Piah :- this bag can't fit the overhead locker, sir. It shud be a CHECKED LUGGAGE
Pax benggong :- No, ma'am this is not chicken nuggets.
Mak Piah tatau nak marah ke nak gelak.

Mak piah nak sambung lagik. TRapi dah rasa melayang lak...karang Mak Piah sambung yer.

1 comment:

  1. I suka la yg no2 tu.. ambik kauu!! nak mati sgt, sat g menyusahkan org buat post mortem..

    yg no 1, kenapa tak jawab " I wouldn't know it if you haven't told me.. I thought you are a South African.." pastu buat selamba bodoh.. hambik!!!

    ReplyDelete

You are responsible for your comment(s)