Pages

Saturday, December 17, 2011

satu hari

I flew with some friends.

Dapat lak connecting room kat hotel dengan kawan, apa lagik party la yerk. Satu bilik untuk tidur, satu lagik untuk party.

Feels funny sebab, dulu I drink with them, now I just sat there and chatted to everyone who came. Errrr..tak chat la sangat sebab..orang party , saya duduk dengan laptop main cityville dan makan dan gelak gelak gedik. The hotel ni ada menu kepak ayam goreng berbijan. Teringat lak dekat DLL- http://mysinfulobsession.blogspot.com/ yang ada ada banyak bijan. (* tetappp tak reti bubuh link blog *)
Maka partylah semua mereka yang hadir beberapa jam. Saya yang main cityville tetap tak naik naik level lagik. Citt!

Then, dorang gi another hotel nak sambung party kat sana. I didnt go. Alasan bernas, saya tak tidur lagik sejak landed yang pickup pukul 3 pagi. Penat. Main cityville takpe. Yang lain penat. Kene gak carut sebakul dua. But I was really tired dan I doubt I will enjoy the party la. Saya kan antisocial dah tetua nih.

Pergilah dorang berparty di hotel yang lain. Saya main cityville di dalam keadaan yang aman dan tenteram. Crew yang dapat bilik sebelah tu, balik after few hours. Dorang ingat saya dah tidur, idak yer..duk melanguk membina kota angan angan di FB lagik. Ordered lagik makan dan minum di bilik. Haissshh!

Well, dah kawan tu balik dari sessi minum, sah sah lah merepek repek cakapnya kan?
Segala cete mak nenek semua keluar. Pendek kata segala masalah dia dalam dunia dari kewujudan dia dan segalanya dicakapnya. I have learned that people often tells the truth bila kepala dah tak betul, under the influence of alcohol. Layan jek la. Macam ni gaknya dulu masa I used to drink. Sangat mengjengkelkan, kan.

Antara cerita yang menarik adalah cerita juruterbang di hujung compound yang kacak itu. I found out yang juruterbang cohomel itu seorang haji Bakhil. Demmmmmmmmmmm!!! Dah saya takleh jadik stalker, secret admirer dia dah. Demmm demmm demmm... terus jadik tak minat dah.

Pun cerita di pesawat ada hantu. Di lorong nak pergi ke crew room di certain airport tu ada crew amik gambar ada lak gambar budak lelaki kecik tak pakai baju cam ropa hantu kat dalam TV tu. Ayooo yooo... ngeri wey.

Dengan ini say amengucapkan tahniah kepada diri sendiri yang sudah tidak menyentuh alkohol. Saya rasa macam perempuan suci jek...hahahahhahahahaha.

Take care peeps.

8 comments:

  1. What alcoholic drink tasted like? Bitter? Thank God I never tasted any hard drinks before. And I never will.

    ReplyDelete
  2. eeee, berani ktk, tgh nolak food trolley tetiba muncul ju-on mintak briyani kambeng, ngeriiii!


    lah, haji bakhil kah? potong stim betol la, hahaha

    ReplyDelete
  3. Pok Deng :
    Stay that way. Rasa dia tak sedap. Udah.
    :-)

    DLL:
    Yer, dia seorang lelaki yang kedekut...sangat potong stim...iskkkkk!!! Alu sik kacak agik mukanya...sekarang nangga nya macam biasa dah. Sikda pa yg istimewa. hahahaha.

    ReplyDelete
  4. malam tu setan mesti guling2 frust ko tak minum air kencing die..
    aku pon sejak berhijrah ni, rs kelakar laa plak orang ajak pegi embassy aku dtg tengok2 orang saje..

    ReplyDelete
  5. Nashays:
    gamak nya la. Saya gumbira kerana, walaupun dikelilingi arak smua tu, saya tidak merasa sedikit pun terhengen. Cam..haa arak. Ok.. tu jek. Takde macam ermm rasa nak sikit la..sikit jek. hiks. I am free!

    ReplyDelete
  6. hahaha..part still tak leh letak link tu klakar.. mak piah, meh kita ajar kejap.. ;p

    copy link url tu, tekan button link kat newpost tuh, and press ok..dah siap hehe

    eh ke u buat2 tipu je tak reti letak link nih? ;p

    ReplyDelete
  7. Ribbon:
    Memang sungguh tak reti...lol main bubuh jek...fedap I tau...ha tu yang haaah copy paste, taruk situ...nak negok gi copy paste seniri. Ada gak hari link tu nak jadik..dia jadik.. hahahaha...TQ tau tolong Mak Piah. :P muahaahahah..

    ReplyDelete
  8. MESTI BILA DAH WARAS..MALU KAN?

    ReplyDelete

You are responsible for your comment(s)