Pages

Monday, April 16, 2012

Paku buah keras

Selamat pagi dunia.....heheheheh. mangkit nih takdak pikiaq soal matikk dah. LOL. What a psycho-bitch I am!

Nih nak tanya..angpa ada dak orang disekeliling angpa yang mana 'apa pun ang buat/ ang cakap, I am RIGHT?'

I have one. I will call her, KakNamTequila. U can make out dr negara mana dia datang lah.
Takdir menentukan I got KakNam as my new villamate. Sistem perumahan di sini agak kacau. Grrrrr* Takde dah dak Imelda Marcos dan rakan rakan sekabayannya duduk dengan saya.

Sedikit masa lalu, I was a bit down. And so happened, KakNam Tequila berjaya membuat saya bercakap tentang what I was going thru. HAikkk...ingatkan dia nak dengar saya melampiaskan derita, eeehhhh...dia amik kesempatan lak nak menunjuk terer, yang dia hebat. Demmmmmmmm! Elok saya down sikit jek...dia telah berjaya menjerumuskan saya ke ruang yang lebih dalam...she made me feel I wasnt good enough for what I wanted. I was like...apa nih???? Janganlah tambah derita di dalam diri saya.

I made a mental note to self, untuk tak buat macam tu pada orang lain. Anyway, I got over it and take it as rezeki itu sudah tertulis.

Semalam, I had dinner outside the compound dengan kawan lama yang datang dari Dammam. Dah lewat la saya sampai rumah. Kul satu pagi macamtu, I found KakNamTequila dengan muka menderita dekat living hall. Saya tak sampai hati pulak nengok dia macam down. So I sat for a while, bertanya khabar. I was not sleepy anyway. **balik jumpa jantan memanglah tak sleepy,kan. Kah kah kah!**

Now she is going thru exactly what I went thru when she menunjuk terer to me a while back. Seryes, saya simpati. I know how it feels to want something u think u deserved. So I listened for a while. Takpe lah..tu hari dia buat saya rasa tambah sedih, I dont have to do the same. Dok ingat nih dalam kepala, biarlah orang buat kita, janji kita tak buat orang. I just listened to what she wanted to say. Ermmmm...ermmm dan err..yes..yes...angguk sikit sikit. * feeling saya seorang yang memahamilah sampailahhhhhhhhhhh....dia menunjuk terer lagik. I was like...hahhhhhhh?? U gotta be kidding me!!! I got fed-up and bagi pulangkan paku buah keras aaaa...light light jek. I said, 'what ever I say, you are always right.!' Tak tahan lah wey. Dia jek yang terer, dia jek best.
I said my good night and went to my room. Duduk kau situ sulking the whole night!!!

Saya kesian jugak, tapi orang putih nih memang tak leh layan sangat. Kang semalaman saya tak tidur mendengar cerita kehebatan dia.

3 comments:

  1. x suka jugak orang mcm tu. MACAM BAGUS TAPI TAK BAGUS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anggerik:
      Tu lah pasal. dari kesian jadik naik meluat pulak... :P. Di dunia Anggerik sana ada dak perangai yang macam gini?

      Delete
  2. Biarlah orang buat kat kita, kita jangan buat kat orang lain, tapi kita buat balik kat orang yang sama. That's my philosophy.

    ReplyDelete

You are responsible for your comment(s)