Pages

Friday, June 14, 2013

haperdate

Hai ..jika anda merindui bebelans dan cite citer yang tidak berfaedah saya di sini. Apa
I know.. i know saya tak update. Saya balik ke kampung halaman nun di celah gunung tak berapa nak gunung.,bukit tak berapa nak bukit itu. Balik kampung ialah satu pembuka mata yang mengingatkan saya bahawa saya bukan binik pak menteri yang boleh bersuka suki berjoli. Bak kata Esahbella...saya kuat berfantasi. Kau mampu?idak buat cara idak ya.alah takat fantasi fantasi gitu ok kan esah? Bukan fantasi fantasi luar tabiee yer Esahbella.

Sebulan saya berpoya poya, haruslah sayanya yang manusia biasa ini merasa malas nak balik berkerja. Sapa pun.. alangkan Kiah yang hanya cuti sabtu ahad tu pun ..hari isenin dia malas nak gi reja inikan pulak saya yang dah hampir 30hari tak kerja..nak gi kerja.
Oh how i wish and i guess every mortals wud think kan ke best berpoya poya sentiasa tanpa perlu balik berkerja... hari gaji kuar..gaji dapat. Tapi itu semua hanya mimpi,kan.jauh sekali dari mimpi basah segala..EH!

Masa kat kampung... tiada akses internet. Alangkan kemudahan asas berupa air paip pun tiada inika  pulak bermimpi nak bertenet.. takde. Pasrah. Esahbella kata,pasrah yang tak de.pekdah. whatever that means. So.. first thing first pas dapat je internet access, check lah segala.laman sosial dan media perhubungan yang ada. Mana yang boleh bukak, bukak kutlah ada perkhabaran yang gumbira. Naaaa... and i have few request on my laman media..nak jadi follower katanya. Cenginilah. If u want to know just ask me lah. My email address is makpiah747@yahoo.com send me email ..kehadapan piah, tujuan saya menulis surat ini ialah hendak berkenalan/mengenalkan abang saya atau ex laki saya merisik.khabar or apa jek lah...bla bla bla. Toksah gi to my laman sosial and request fren sbbnya tell me la wey, kenapa nak kenal dan berkawan katanya dan memakai nama Pelangi Suram Suram Kelam ? Keladi ungu123 ? Tak suka tau berteka teki... awak sapanye?kita satu kelas ke di tadika morning bell di kuala jeruk? Pastu jopan adalah cam celaksss bila kata tekalah i sapa? Kang hari tak berapa nak baik, ada mendpaat kita dulu satu tadika..masa konsert tadika kita adalah di suruh berlaki  jadik batu dua bijik.. yes tuan tuan dan puan puan kat tadika  saya dia uruh berlakin jadik batu. Iskkkk... i kinda resent yhe teacher sebab tak.amek saya jadik puteri salju di danau rindu.

Ok tu jek.  Ni haperdate pakai tefon saya yang peminat tegar hello ketot.
Thanks bye.

5 comments:

  1. sik sempat padah good bye dgn kitak ri ya. Kmk sik sehat dari hari sabtu lekak kita makan mee jawa ri ya. Kmk rasa kmk kenak sumpahan makji #Fitnah tauuu...
    Ari rabu baruk kmk dpt berpikir secara rasional aihhh..

    Anyway, selamat kembali bertugas, jgn kentut di aisle ketebang.. wakkaakkakaka

    ReplyDelete
  2. Hahaha..rindu sama bebelan kamu cik piah..
    ~Jolie~

    ReplyDelete
  3. Welkam bek MP
    Ku rindu bebelans mu..
    Bile kite nak g chap tey ni?

    Ohh sy pon peminat tegar hello ketot
    Klu nampak pompuan kertu terlebih excited kat kedai hello ketot red sea mall tu, sy laa tu..

    ReplyDelete
  4. nama kat fb dahlah pelik2
    letak lak profile picture gambar duyung tengah berkemban..mana nak kenal ye dak?

    ReplyDelete

You are responsible for your comment(s)