Pages

Friday, April 26, 2013

Frosted

Nih...aweks aweks..I have to share this.

Sapa yang mata dia cam minyak minyak sikit dan susah nak jumpa eyeliner yang sesuai. Gi kat memana mall, carik elianto. Mintak kat dia eyeliner dia. Frosted.......mende tah. Sangat lekat dan tak sememeh. Rega dia 25rm. Terbaik so far.

Dengan penemuan ini, saya akan pulangkan eyeliner kak saya yang saya cilok tu hari. Hik hik hik. Eyeliner nih saya beri nama hari ini esok dan lusa. Masa pakai tu, kalau tersilap buang secepatnya. Sebabnya kalau tersalah...tertitik kat memana kat muka..lekatlah dia disitu.  Merasalah dapat teklalat. Nak buang dia, satu hazab lah jugak. Tapi ada jalannya. Pakai olive oil. Tu baru tanggal. Kalau eye make up remover cam sesusah sikit.  Baby oil tak cuba lak saya. Sebab pakai olive oil ja. Try tau.

Saya pakai tidak lah nampak sebab saya tiada kelopak mata. Tetaplah saya fefeeling kan.

Sekian dengan ucapan jangan potong misai kucing. 



16 comments:

  1. Tiada kelopak pun tetaplah gojes. Boleh piah?

    Bolllleehhhh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tij:

      Boleeeeeeeeeeeeeh.
      Gojes sesikit jek Tij. Pas tanggal kasut bengkak bengkak tu pakai selipar..gojes tak?

      x

      Delete
  2. Tiada kelopak pun tetaplah gojes. Boleh piah?

    Bolllleehhhh!

    ReplyDelete
  3. oh my. thanks for the info. mmg tgh cari eyeliner yang best.

    xx
    Anggerik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anggerik:

      U r welkam...

      Jangan potong misai kucing ok.

      x

      Delete
  4. X pa..jnj sesuai.....
    ~Jolie~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jolie:

      Xpa...janji jangan potong misai kucing ,k?

      x

      Delete
  5. macam best ni.insyaAllah will buy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. IM:

      dia ok sangat.

      Jangan potong misai kucing ok.

      x

      Delete
  6. Dak aih.....cayang kt dia..mihmihmih...
    ~Jolie~

    ReplyDelete
  7. hahaha kalau i nak juga potong misai kucing buat jadi bulu mata saya caner...kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. LW kan lebih mudah beli kat mall ;-)

      Delete
  8. Tq. Mmg tgh mencarik2 ni pon ha... Elianto... Aku datang!

    ReplyDelete
  9. Hahaa..
    Tak tahan ayat last!
    tak pun pinjam bulu mata RCW ;-)

    ReplyDelete
  10. MP, mengundi tak?

    ReplyDelete

You are responsible for your comment(s)