Pages

Monday, November 1, 2010

Yang aku sayang

I miss you la Pujaan Hati.
Sesak nafas ni weyyyy...Aku belasah aaaa tulis cakap melayu walaupun kau tak paham. Haaa kau rasakan lah... kau hendak sangat memblog dalam bahasa ais kacang kau kan..menyusahkan aku nak google translate.Dulu asyik mengomen bahasa inggeris aku kan??Ni aku tulis dalam bahasa aku. Haaaaa...hambik!!! Aku membalas jugak dalam bahasa aku. Google translate laa. Sebab kau tahu apa maksud sayang kan? Aku bantai la panggey kau mende lain lak..Pujaan Hati, katernyer....hiks. Silakan muntah ijau, cik Nana. Yelah ngah sayang panggey la pujaan hati esok dah tak sayang, panggey la segala apa yg tak sedap didengar. Hik Hik ..aku wanita biasa ok??? Background music, Krisdayanti

Berikut adalah beberapa perbualan yang membuatkan aku memiddle fingerkan dia.

PH- What's wrong?
Aku- I am upset with X x x la... bla blah bla bla bla...(for 4 mins)
PH- Is she pretty?

Aku kasik la middle finger dengan muka kelat yang amat. Sangat la wadafak??? Menggong!!!!!!!!!!!!! Mecikkkkkk sesangat. Sakit nyer ati aku... kau ermmm ermmm jek pun aku tak sakit ati tau. Tadik gatal sangat tanya napa aku upset. Aku dah cakap..kau leh tanya aku dia lawa ke tak?? Sumpah aku tak jeles. Jeles menjeles ni bukan perkara aku. Aku geram sebab kau tak dengar apa aku cakap. Kau buat purak purak dengar pun aku ok. Sebab aku tau sapalah nak dengar aku membebel, kecuali anak badak yang abang belikan di IKEA tu. Tu pun sebab badak tu ada telinger, tapi tak de deria pendengaran.

PH- Where is the ring?
Aku- If u r not wearing mine, remind me again, why I shud be wearing urs?
PH- Why cant u just tell me where did u place it?
Aku- Becoz I want to irritate you? ----> ni aku cakap dalam ati jek.
Aku tak nak pakai tu sebab menyusahkan aku masa aku loading, masa aku tarik cart, tolak cart. Kang aku pakai la balik sayang bila aku jumpa mana aku taruk cincin janji janji manismu itu....eeeeee tu pun nak tarik muka yang aku tak tau nak tafsirkan. Bagilah cincin kawin diamond seketul...sure aku pakai tak lepas. Nak nak yang aku leh buat flashlight bila purser check for 4 mandatory things u must have for flight.

PH- Are u going home for Xmas?
Aku- Yes. Coming?
PH- Do u have toilet? A working one?
Aku --Yes.But no toilet paper. We use woods, in the jungle yang kendian nyer aku iringi dengan middle finger yang sangat lentik walaupun jejariku selentik cheese sausage. Cheebsssssssssss sangats. Napalah kau mencelakakan diri kau, haaa? Pastu aku sambung lagik, 'then we use them wood, after we dry it, to cook'
Now, imagine the horror on his face. Hikkkk puas ati aku....

But for what's it worth, banyak kau sakitkan hati aku, banyak juga kau mengembirakan aku. Yang orang lain tak leh nak lawan adalah satu perkara ni yg kau jek yang ada, you are loyal. Tak la macam Encik 7Dwarfs itu

Aku sayang kamu. * muntah ijau, silakan*

7 comments:

  1. Wahai Piah,

    Jantan memang macam tu, walaupun gelarannya kini Pujaan Hati, namun, jantan jugak akhirnya. PGMJ gembira kerana Piah telah melalui perjalanan yang panjang sama laki ni, akhirnya tampak berputik sesuatu jugak. Piah harus selalu update pasal Si Dia tau, sebab PGMJ ni, sibuk! :)

    ReplyDelete
  2. Wahai Puteri Gunung MJ, berputik ke kalau cincin janji janji manis sajork yg dapat?? Nanti mak Piah akan menghapdet kedurjanaan PH lagik yer..yang telah membuatkan saya bercita cita hendak memasuki kelas taichi...nampak pelan...tapi kene kalu...

    Salam manis dr ku, PGMJ

    ReplyDelete
  3. Bak kata pepatah Cina, "Ala itu cinta itu kapala pun manyiak pening, talak itu cinta, kapala pun pening!"

    Jadik, cinta ke tiada cinta, cincin ke tiada cincin, kelas taichi harus dimasuki! HAHA! Kasi cincang dia plhan-plhan! :P

    ReplyDelete
  4. dear Puteri Gunung MJ yang amat menyakitkan hati,kerana daya ingatan PGMJ sangatlah kuat dan memecahkan misteri di manakah letaknya cincin janji janji manis itu, Mak Piah akan berterus terang. Dan masa yg sama akan menyalahkan PGMJ kerana menghasutkan diriku. Walaupun PGMJ tidak ada kene ngena dgn misteri kehilangan cincin itu. Muahahahaha inilah pembalasan di atas kedurjanaan PGMJ mengingatkan Mak Piah.

    Esok Mak Piah akan sangat menderita. Kelas taichi pun kelas taichi la...

    ReplyDelete
  5. Daya ingatan PGMJ memang hebat tau. Terus terang je, Piah.

    Lepas kelas taichi boleh pi makan pao! Nom nom! :)

    ReplyDelete
  6. Jahat betul kau kan PGMJ, hendak jugak ingatkan aku pao tu.

    ReplyDelete
  7. But no toilet paper. We use woods, in the jungle
    hehe

    ReplyDelete

You are responsible for your comment(s)