Pages

Tuesday, November 2, 2010

Happy Birthday BMG

Oleh kerana kedurjanaan aku yg sikit tidak prihatin...di saat saat kita chat di YM tadik,aku dedicatekan post ni khas untuk kau. Aku buat ucapan semanis mungkin untuk harijadi kau yang ke 39 tahun ini. Kau tentu dah baca,kan ucapan aku yg penuh dengan rasa bersalah kemesraan itu, kau nak buat lelebih kang menimbulkan syak wasangka pulak.

Aku merasa sangat bersalah bila aku nampak di saat detik doblas malam waktu GMT aku, besday reminder telah meremindkan aku bahawasanya, hari ni adalah harijadik kau. Janganlah kau salahkan aku, salahkanlah waktu yang berbeza di bumi Malaysia dan bumi anbia ni. Patut kau cam taknak berenti chat dengan aku. Sekang aku rasa rasa cam kau nak tunggu aku wish kau eh??? Keji sangat aku ni kan?? Maafkan daku wahai BGM yang suatu ketika dulu pernah meruntunkan jiwa jiwa gadis remaja di sekolah. kau kan muka stok hero remaja.

Tapi ok kan..aku bagi kau say hello kat Cik Merah Menyala itu, sigedes yang nak gi flight tetengah malam buta tu. Kau cam gatal gumbira jek tadi masa dia melambai lambaikan tangan kat webcam aku. Anggaplah itu hadiah dari hati yang kejam dan otakku yg tak berapa nak center ni

Happy birthday my dear BMG.

p.s aku ada bubuh gambar kek yang lawa sangat siap dgn ada belon bagai...tapi aku tak paham napa tiap kali aku nak bubuh gambar, blogger.com ni mesti tak kasik. So takde gambar..

1 comment:

  1. byk kali gak miss wish besday org2 yg saya sayang
    huhu

    ReplyDelete

You are responsible for your comment(s)