Pages

Wednesday, November 3, 2010

Seharum Cinta Remaja.

Aku mintak kat budak yg check in tu, can I have a room on the 16th floor? Nak sama dengan the Other Piah * nama kami sama*. Dia cakap, sebentar bu, saya check dulu. Then kendian, dia purak purak check. Aku dah senyum dah masa tu dengan Other Piah. Aku cam dah tahu dah tektik kotor dia, pasal aku pun salu buat kat passenger. He he he... then dia cakap.. maaf bu, ga ada. Aku cakap ok. See...The idea is dia pepurak check tu pun, aku appreciate. Aku cakap thanks jek dan blah dengan the Other Piah. Nampak gayanya sessi mengumpat malam ni memerlukan aku naik ke 16th floor atau The Other Piah turn ke bilik aku. Malasnyerrrrr.........

The Other Piah dengan aku ni penyakit sama jek... bukan nak amik number bilik crew kalau dah check in.. Dia amik number bilik aku..aku amik nama bilik dia, pas tu terkial kial carik....we shud stop keeping to ourself la Other Piah. Bersosialisasi la sikit. Hik hik.

************************************

The Other Piah ajak gi keluar makan. Aku tak paham napa nak keluar lagik pas room srvice makan nasik dengan ayam goreng yg sangatlah sedap. The Other Piah cakap, kau jangan makan nasik tu.. makan jek lauk dia. Jap lagik nak kuo makan RAWON SETAN. Hik..perangai macam setan elok bebenor la makan nak rawon setan. Menambahkan DNA setan dalam badan aku ni.

Maka naiklah teksi dengan cik kak yang sgt baik dengan aku...dia ajak gi makan boh deriyan...bantai 2 bijik 3 org. Kesian pulak aku masa makan tu abg teksi yg slang jawanya pekat yang amaattttttttzz itu menunggu. Kalau dia hensem sikiiiiiit jek...mesti aku ajak duk sebelah aku jamah sekali. Abang tu berdiri cam pepeluk tiang. Aku nak menyapa dia..takut lak aku pelangkung dengan The Other Piah..dia garang. Diaorang berdua belanja aku. Berebut rebut nak bayar. Korang banyak duit kan. Ni negara dorang, dorang la bayar. Esok masa gi Mesia, aku lak nyer turn. Janganlah ada KL flight lam bulan ni Sengkak perut aku kekenyangan. Tapi tamakkkkkk giler..singgah lak gi beli Rawon Setan yang femes in Jalan Embong Malang. Memang ini tujuan utama keluar di malam hari ini.

Rawon setan ni cam sup daging yg dia rebus dengan buah keluwak...jangan lah suh aku describe natang ni rupa apa..aku pun tatau. Pun jugak, aku takkan google apakah nama scientific dia. Tak hengen aku. Rawon Setan ni makan dengan telur asin. Telur asin tu yang aku nak dengar. Cam berminyak jek bagian yolk dia yang kaler worenjes itu. Aku paksa The Other Piah beli SEPULUH bijik...tamak haloba tak aku??? Terlaluuuuuuuuuu...Sekali lagik adegan berebut rebut nak bayo...nyampah aku keluar dengan popan popan kaya dua orang ni. nak bayar pun nak berebut. bak sini duit tu, aku buat biaya bayar duit aku gi salon esok. Nak creambath dengan pijet sekali,mba. Ngeh ngeh ngeh.....

Balik bilik jek, aku online chat kat FB dengan kawan sekolah aku dulu. Aku tunggu jek dia bukak cerita awek lama dia. Dulu dia buli aku jadik posmen dia.Awek dia budak dorm aku. Awek dia feeling kuat la...kalau aku ingat sekang...aku nak sekeh jek.

Awek dia----> yea yea pakwe hantar surat.
Bukak jek surat, dia baca sesambil kaki terencat terencat..ngeh ngeh ngeh. Goyang kaki siotttt...aku jadik syok pulak nengok. Dia nyer glowing kemain lagik..dapat surat dr pakwe. Mesti surat ada ada I love u...eeeeeeeee..ngeri la @##$^*(.
Pas tu, awek ni panggey aku.." Piah meh sini..." Aku yg tersangatlah inesen nya, masa tu la, gi la menonong..."Piah, wongi dak surat dia ni??" Aku pun ciyom surat tu..wongi siot...Sial jek kan... tulis surat pastu spray minyak wangi murahan dia tu. Mencikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk sangat, kalau aku ingat kan. Seb baik aku takde resdung. Maunye aku ada resdung tak ke semalam aku bersin dah ciyum minyak wongi yg dispray kat surat tu?

Pastu kan, awek dia balas surat tu. Aku rasalah...aku rasa yer... dia bubuh bedak talkum kat surat tu. Nak bagi wangi nyer pasal. Sure masa mamat tu bukak, berterabur bedak tu atas riba. Imagine la...use ur imagination, bukak jek, selepuk bedak jatuh. Kira nasib baik la, kalau tak bersin kene bedak tu..ishhhhh org zaman itu, nak bagik surat wewangi nak bagi impress. Aku terfikir, perlu ke cemgitu sekali. baik bedak tu pakai bubuh kat badan. Kat leher ke? Hiks... bila peluh jek jadik macam rantai lak kat leher..muahahahahahha..Tu tak kira nak tepuk tepuk bahagian yg terkena tumpah bedak tadik. Siotttt jek...

Kau dulu ada dak uat cemgini Cik Nana Korea? Cakap! Promise to tell the truth, nothing but the truth. the truth is out there- citer The X files

5 comments:

  1. Cik piah.. a'aa hahahahahahha aku buat kat bf time sekolah dulu.. pakai minyak wangi Impulse...hahahahahahha

    ReplyDelete
  2. Hik hik..seb baik ngaku. Muahahah aku lak tak de sebab kakak aku bekalkan bedak yg tin kaler merah tu jek. Mecikkk la. Aku mana de men tulis surat cinta wey...aku budak baik. Hendaknya aku ditangkap, maunya kakak dan abang aku bergotong royong bantai ku.

    ReplyDelete
  3. cik piah, budak baik kekunun ... aku dulu gara2 surat wangi, aku kena bantai abang aku huhuhu mencikk a'aa.. wey kakak engko bekalkan bedak tin merah tue kenapa? u ada BO ker dulu muahahahahha

    ReplyDelete
  4. aku ketiak basah dulu sebab aku selalu main kaki tiga tu...:P muahhaa bau mintak ampun....

    ReplyDelete
  5. surat cinta dan bedak..sgn sinonim satu ketika dulu
    pun saya penah dapat ;)
    tpi dh menjadi sejarah

    ReplyDelete

You are responsible for your comment(s)