Pages

Thursday, March 21, 2013

takde mende.

Hai laaaaa wehhh..penat giler. My penang flight kene taken off. Dapatlak flight Pleh feransey nih.....Tak berbahasa perancis saya seharian nih. Saya berbahasa perancis. Orang perancia faham ke dak saya...really..bukan salah saya. Muahaha. Dia tak pi sekolah perancis sama dengan saya..lol

Ini percubaan perta hapdate pakai lefon pintar. Rasa macam bijaksana jek.
Tak sesia ada lefon pintar.

Kongpiter ambe dok mari lagik, sedang PJ kata dah hantar semlam sebaik lepas subuh. Apa sudah jadik aaaa? Kongpiter diculik. Urfhhhh.

11 comments:

  1. Update ciput. Tadok lifee la tu. (Lol)

    ReplyDelete
    Replies
    1. M2P:

      carik pasal yerkk,...lol hg la takdok life. LOL. sakgiiiiii...


      x

      Delete
  2. Bonjour bonjour mademoiselle piah muehehe
    Berjaya dak I speaking froghseiii

    Ok jangan pelupa sampai froghseii nanti kim salam kat pakwe I nama jean paul keje kat Lafayette tu yek...


    Aurevoir

    ReplyDelete
    Replies
    1. LW:

      kita satu aritu kan?? LOL.
      Muahaha. Subjek meraban MP dapat A+ tau.

      Ohh ada pakwe perancis....kekkkkkwaaaaaaaaaaaaaaaatttt. * mintak tester pofriom kat Jean Paul, pls. *

      x

      Delete
  3. Kan senang...guna je telepon pintar..tak yah pinjam2 kompeter kenkawan2.

    Kang terbelit belit lidah...kita yang membaca nya sepatah haram le paham cerite nya...nanti kalau mp gi peranchis baru lah gunakan bahasa tu....kat sini tak yah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. SR:

      haoyooooo...terkebel kebel MP tau. Sudehhhh... MP pakai laptop gabak jek lah.

      MP meraban jek SR. MP baca balik pun MP sendiri tak faham.

      x

      Delete
  4. parler vous fran├žaise Monsieur ou Mademoiselle?
    =P

    ReplyDelete
  5. oh la la

    tres bien, ecrire en francaise s'il vous plait

    ReplyDelete

You are responsible for your comment(s)