Pages

Friday, January 25, 2013

my face is a mask, which with or without my consent, conceals my real natures from others. W.H Auden.

7 comments:

  1. Replies
    1. FA:

      nak pakai iron mask takut kene panah petir lah pulak..:-) selamat bercuti ke Paris. Ada rezeki mungkin kita terserempak.:-) MP ada nak gi sana tu. Tatau bila lagik lah. Schengen visa the Other Piah tak dedapat lagik.

      x

      Delete
  2. i ada mask shiseido selonggok dalam locker..tak reti nak pakai mende tempek-tempek ni..dah bagi NP sekeping dua keping..


    ehh masih dalam topik kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. LW:

      buh jek atas muka. Pas tu fefeeling cam citer ong pohtez baring baring berkemban kain tola dan satu towel kicik atas kepala. Hiks.

      x

      Delete
    2. euww fefeeling citer omputehh...hehe itu kena dok negeri omputehh gak ler..iskk nak ikut MP pi Paris la klu gitewww...bawak la i! kikiki...

      Delete
    3. LW:
      marilah. Tapi tak confirm lagik. Tgu The Other Piah punya schengen visa.

      x

      Delete
  3. Salam MP,

    mana pi entri MP yang sebelum ni? ingatkan ecah salah masuk entri lama MP tadik...hik!

    xxxxx
    ecah

    ReplyDelete

You are responsible for your comment(s)