Pages

Friday, January 11, 2013

take off

   Take off dari dek penerbangan.
Bangga, leh buat video take off. Kembang kempis hidungku.
Tak sesia ada hp leh buat video.
 
 
 

11 comments:

  1. kadinda MP.. pi mana? tak kisahlah salu tekof tapi kalau tulih tekof je kenalah tulih skali pi mana!! buat kita tertanya2 je... ke nak mai us tapi tak gitau takut kita kirim kicap? menchik.

    AB kepala mengong nk demam kot... kot..

    ReplyDelete
    Replies
    1. AB:

      tiada pernerbangan ke sana wey. Nanti dinda akan ketawa kerana flight kanda hanyalah ke negara asia selatan.

      Video itu telah diupload tapi kerana seni mengupload dan ketidakarifan kanda, ia telah tiada dlm perkhidmatan. :P

      Percayalah, kanda juga sedang dalam fasa catuan kicap jugak di padang pasir berdengung ini.

      x MP.

      Delete
  2. MP
    share laa..nak la nengok video clip take off teww...musti awesome tu kan.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. LW:

      sila rujuk kepada surat penjelasan yang tertera di komen diatas.
      Dah upload... tah..tak kuo pulak. Mecikk aiii!

      x MP

      Delete
  3. MP..
    Dari semlm Sham dah nak komen tapi takut ada yg kata Sham rabun.. sejak guna lappy baru ni.. byk menda blom install lg kekdahnya.. so mmg kompom la xda bideo ya..

    p/s;
    Cik Asben dah sampai ke kg MP tp smlm dia ngadu kena q kt dlm tu sampai 1.5jam.. normal ke tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sham:
      lol..MP bunguk tatau nak uat cemna.

      tunggu menunggu sebab dorang kat immegresen tu sibuk gi minum susu unta. Itu adalah sangat biasa. Tgu sampai 5jam pun biasa.

      Delete
  4. Dear ... tunggu juge ni ... teringat NP kata bila MP guna jargon oghang kapatebang ni ... nak kena minta glossary juge ... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Real:
      janji dah dicapati..:P

      x

      Delete
    2. yea time kasih ... sama macam kawan lain ... tunggu video juga ni ... tak pe kami sabar tunggu ... sambil kunyah-kunyah capati ... :)

      Delete
  5. Bideo mana? Bideo mana? hahhaa penat ai belek eh kata ada bideo tapi nape dok tubik bideo? Nasib la kicap kipas udang banyak stok kat sini. Lega laki chek study sini. Tak le kempunan mcm kak tek. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. FA:
      ia dok tubik sebab ambe tok tahu nok uat guane.

      :P nantilah ya...hiks. Tgu cik abang buatkan.

      x

      Delete

You are responsible for your comment(s)